Drie wat oudere mannen hebben een discussie………..

“De slechtste leeftijd is zestig” zegt de 60 jarige man.
” Je hebt altijd het gevoel dat je moet plassen en meestal sta je daar, maar er komt niets”

” Zo, denk je dat dat een probleem is?” vraagt de man die 70 jaar oud is.
” Als je zeventig bent heb je problemen met je ontlasting. Je gebruikt laxeer middelen, eet extra zemelen je zit uren op het toilet maar er komt niets”!

” Om je de waarheid te vertellen”, zegt de man van 80 jaar, ” Tachtig is de slechtste leeftijd van allemaal”.
” Heb jij ook problemen met plassen?” vraagt de 60 jarige man?
“Nee hoor, Ik plas elke morgen om 6.00 uur en plas als een racepaard op een platte steen; helemaal geen probleem”.
” Dus, je hebt een probleem met je ontlasting?” vraagt de 70 jarige man.
“Nee hoor, elke morgen om 6.30 heb ik ontlasting”.
Geïrriteerd zegt de 60 jarige, ” Je plast elke morgen om 6.00 uur en poept elke morgen om 6.30 uur, waarom is het dan zo slecht om 80 te zijn?”
Zegt de 80 jarige:
“Ik word nooit voor 7:00 uur wakker”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 Beetje gezopen…
Gerrit komt strontzat thuis.
Hij laat zich voor dood neervallen in zijn bed naast zijn vrouw.
Hij wordt wakker aan de poort van de hemel en St Maarten zegt:
“Gerrit jong, ge zijt gestorven in uwe slaap”.
Gerrit, volledig uit zijn lood geslagen, antwoordt:
“Dood? Ik kan niet dood zijn! Ik hou te veel van het leven! Ik wil terug naar huis!”
St-Maarten zegt: “Ge kunt alleen maar terugkeren als een kip.”
Gerrit antwoord: “Zolang ik kan terugkeren naar een boerderij dicht bij mij thuis, is het goed!”
Zo gezegd, zo gedaan.
Daar staat Gerrit, bedekt met pluimen en krabbend in de grond.
Een haan komt dichterbij: “Ah, zijt gij die nieuwe kip?”
“Hoe is uwen eerste dag hier geweest?”
“Niet slecht” zegt Gerrit de kip, “maar ik voel iets raar in mijn
buik, net alsof ik ga ontploffen.”
“Ge ovuleert”, legt de haan uit, “Zeg nu niet dat ge nog nooit een ei hebt gelegd? Ontspan, laat u volledig gaan, dat is heel normaal”.
Gerrit luistert naar de haan en enkele oncomfortabele momenten later:
voilà, een ei!
Gerrit loopt over van emotie na zijn eerste kennismaking met het moederschap.
Met volle overgave legt hij nog een tweede ei.
Terwijl hij zich klaarmaakt om ook nog een derde ei te leggen, voelt
hij een harde klap op zijn hoofd en hoort hij zijn vrouw roepen:

“Gerrit, word wakker, je schijt ons hele bed vol !!!!!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Daar kunnen we het op het eerste lenteweekend van 2012 wel weer mee doen dacht ik zo.

De groeten weer en nog een prettige zondag verder. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Blog Zonder Naam schreef:

    Ahaaa!!!! Zomertijd!! Ik ‘ruik’ het aan de mopjes!

    Like

  2. seomezeor schreef:

    De nieuwe Max Tailleur? 😉

    Like

  3. Geronimo schreef:

    Whaha, ze zijn weer geweldig!
    Maak er een mooie lentedag van vandaag J@n!

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Jaja, de glimlach loopt weer van oor tot oor, net als de zon dat verzorgt vandaag….dank daarvoor J@n!

    Like

  5. Vlinder schreef:

    Whahaha je mopjes zijn dit keer POEPgoed Jan!;)))
    Heb eigenlijk meelij met de vrouwen,die moeten natuurlijk weer hun STINKENDE best doen het schoon te maken?
    Hoe is het Joke bevallen met jureren? moe maar voldaan weer thuis?
    Fijne zondag Jan en Joke met liefs van mij….;)
    En nu…genieten van dit heerlijke lente weertje;)

    Like

  6. datzalwel schreef:

    Dat zijn mopjes waar een reukje aan zit.
    Groetjes.

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Whahahahaha … ,ik lig in een deuk !
    Ik beklaag me wel eens dat Henk nog al eens uit bed wil vallen maar het kan dus véél erger 😉 Gelukkig is hij altijd wakker vóór hij naar de wc gaat 😉

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ik ruik de natuur alweer van verre. oma

    Like

Geef een reactie

