Kies voor een van de zeer zuinige ketels van ATAG
Een compacte en betrouwbare cv-ketel met een groot warmwatercomfort waarmee u uw bad snel kunt vullen. U profiteert bovendien van een uitstekende aanbieding: € 400,- korting op alle type ATAG ketels, waaronder de ATAG E325C die als beste getest is door de consumentenbond.

Op deze niet mis te verstane advertentie op internet kan je ook al niet op aan.

Zoals ik hier al eerder heb geschreven hebben ze van Feenstra (NUON) mij dus geen korting van € 400,- gegeven, maar slechts € 300,- omdat deze korting zou gelden voor maar één type ketel en dat was toevallig niet die ik had gekozen. Toen ik er aanmerking op maakte hebben ze de advertentie veranderd als volgt:

Kies voor een van de zeer zuinige ketels van ATAG
Een compacte en betrouwbare cv-ketel met een groot warmwatercomfort waarmee u uw bad snel kunt vullen. U profiteert bovendien van een uitstekende aanbieding: € 400,- korting op de ATAG E325C en € 300,- korting op alle overige type ATAG ketels.

En aangezien mijn ketel niet de “ATAG E325C” was kon ik naar die € 100,- fluiten.

Overigens wil ik nog wel vermelden dat ik de ketel die ik heb, op internet heb zien staan voor de prijs van € 850,- (Gratis thuisbezorgd) en dat ik de prijs,(inclusief de korting van € 300,-), van € 1815,- heb moeten betalen, weliswaar inclusief installatie en dat wil ik nog eens benadrukken, die was perfect!

Dat ging natuurlijk over het ‘kale’ keteltje en bij mij zaten er ook nog wel wat installatieonderdelen bij.

Dus ik ga er in het vervolg wel vanuit dat niet alles wat ze bij Feenstra (NUON) zeggen ook de waarheid is.

De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Het is overal hetzelfde Jan…veel beloven maar weinig geven!! Hopelijk zul je wel veel plezier van je nieuwe ketel hebben.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Suske schreef:

    al die reclame’s zitten zo in elkaar dat je steeds niet krijgt wat ze beloven.
    je moet bijna een advocaat zijn om de verborgen verleiders te vinden en te begrijpen.

    Like

  3. Geronimo schreef:

    Je wordt aan alle kanten genaaid J@n. En al helemaal door die grote jongens. Bijna € 1000,– meer betalen voor installeren is wel heel erg duur. Een dure les dus, maar een volgende keer trap je er niet meer in.

    Like

  4. Billy schreef:

    je kijkt maar beter goed uit je doppen, en vergelijken loont altijd!

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Ja zo gaat dat helaas maar al te vaak ,veel beloven maar smoezen verzinnen waarom dat nou juist voor jou niet op gaat .Ook wij moeten aan een nieuwe ketel en omdat we weer een Nefit ketel willen zijn we alleen aan de ketel al bijna net zoveel kwijt als jij in het geheel !Inderdaad komt er altijd nog een flink bedrag bij aan “bijkomende” kosten en installatie maar als hij dan weer , net alde huidige 15 jaar mee kan zonder andere kosten dan een onderhoud-abonnement ben ik tevreden !

    Like

    • J@n. schreef:

      Onze eerste cv-ketel een ‘Ferroli’ (Italiaans) ging 30 jaar mee, onze tweede ‘Radson’ (Nederlands) ging 11 jaar mee en onze derde ‘Atag’ (Nederlands) is afwachten.

      Like

  6. Vlinder schreef:

    Inderdaad voel je je dan tóch lichtelijk bedrogen,balen inderdaad.
    Tóch slechte reclame maken ze…dat zie je nu.
    En dat de service wél prima was is dan toch een schrale troost..tsja.
    Fijne avond met liefs van mij…;)

    Like

  7. Blog Zonder Naam schreef:

    m.a.w. Van een ‘kouwe’ kermis thuiskomen…

    Like

  8. Leo's mening schreef:

    @Jan – Veel bedrijven rommelen maar wat raak met hun actieaanbiedingen en communicatie. Omdat ze graag veel voor weinig adverteren, maar dat in de praktijk maar lastig kunnen realiseren. Altijd moeilijk, zeker als je dan de klant in het ongelijk stelt, terwijl hij dat strikt formeel eigenlijk wel heeft. Het is te weinig geld om een zaak op te kunnen bouwen, maar wel iets voor Kassa of Radar denk ik. Het is en blijft op zijn zachtst gesproken slordig en klantonvriendelijk gedrag…

    Like

  9. seomezeor schreef:

    Iedereen, niemand uitgezonderd, is op geld uit.
    En het is zaak op je tellen te passen, want voor iedereen, niemand uitgezonderd, komt geld op de eerste plaats en dan pas moraal en geweten.

    Money is the root of all evil.

    Evengoed ’n heerlijk weekend Jan! 🙂

    Like

Geef een reactie

