Wat kunnen die beestjes lekker moe zijn en genieten!
Geniet er ook maar van. Fijn weekend!
Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Wat zijn ze toch lief als ze slapen hè Jan! 😉
    Ik wens jullie weer een fijn weekend.

    Groetjes, Mar

    Like

  2. Suske schreef:

    er slaapt er altijd ene bij mij.
    daar moet ik eens een foto van nemen.

    Like

  3. wat een lieve foto’s Jan,
    fijne zaterdag

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Aaaaaacchhh !!!!
    Groetjes.

    Like

  5. Geronimo schreef:

    Ze zijn weer niet voor de poes J@n.
    Ik wens jullie een RUSTIG weekend.

    Like

  6. Vlinder schreef:

    Ahhhhhhh wat een prachtige foto,s van die heerlijke mooie leuke lieve poezenbeessies!
    Die poes met die vogel ook hé,ahhhhhhhh zó schattig;))
    Fijn weekeind Jan en Joke met liefs van mij…;)

    Like

  7. seomezeor schreef:

    Aaaaaaaa…………………… Wat ontzettend leuk!!!!

    Terwijl ik dit zit te typen denk ik, hoe kom ik hier eigenlijk terecht…? Ik geloof via Oma.
    Maar ik vond de achtergrondfoto zo mooi.

    Like

  8. Billy schreef:

    ik word er zelf ook moe van

    Like

  9. Marianne schreef:

    Hier kunnen Sissy en Rosy er ook wat van, het is altijd een genot om te zien hoe zij er soms bij liggen…

    Leuke en lieve plaatjes J@n..

    Nog een fijne avond.

    Liefs Marianne

    Like

  10. oma schreef:

    Ha Jan,

    Het blijven grappige beesten, je vind ze overal.
    Hier bij de buren op de tuinstoel, op de surfplank en zelf in bed. oma

    Like

  11. rietepietz schreef:

    Je zou er zó naast willen kruipen ….zie ik me natuurlijk nog niet dóen zo op dat autowiel ,ik hoop dat het beestje tijdig wakker werd 😉

    Like

Geef een reactie

