Oké oké, je weet maar nooit wat je vangt. 😉
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. oma schreef:

    Ha Jan,

    Schrik me rot, dat zo laat op de avond. oma

    ot, het gaat niet om de dikte van de stof op de stoffige plaat:)

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Hey Jan, ik zit te wachten maar het filmpje werkt (nu) niet. Ik zal morgen nog wel een keer komen kijken.
    Groetjes, Mar

    Like

  3. Past goed bij ons weekthema!

    Like

  4. Geronimo schreef:

    Xchrikme de kleruh!!!

    Like

  5. Dwarsbongel schreef:

    Je weet maar nooit hoe een snoek een oen vangt…
    Knappe montage, qua effect!

    Like

  6. Vlinder schreef:

    WHAAAAAAAA wil je me niet zo laten schrikken Jan! 😉
    Geweldig leuk filmpje hahaha
    Fijne dag voor jou en Joke met liefs van mij…..;)

    Like

  7. datzalwel schreef:

    Mooi bedacht, je moet een haring uitgooien om een snoek te vangen niet waar!
    ( @ Jan, ja wel waar;-) .
    Groetjes.

    Like

  8. rietepietz schreef:

    Foei J@n ,je wilt toch niet op je geweten hebben dat we hier met een hartverzakking achter de lappies hangen hé … gelukkig had ik het geluid heel zacht staan omdat henk het nieuws zit te kijken …..pppfft… door het oog van de naald dus 😉

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    heb hem doorgestuurd naar vrienden en familie, ze waren allemaal erg …… geschrokken. oma

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    Like

  10. seomezeor schreef:

    Eigen schuld dikke bult. Moet je maar afblijven van het voedsel van dieren die dit hard nodig hebben om de winter door te komen.
    Wij hebben méér dan genoeg.

    Like

  11. Billy schreef:

    toch een verrassende vangst… 😉

    Like

Geef een reactie

