Nou zou ik wel eens willen weten wat er in die dames omgaat. Het zal tenslotte wel een tegenvaller zijn denk ik. 😉
Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Nou Jan,
    ik vermoed dat die dames denken:
    wat een stelletje oude ……….
    was erg leuk.

    Like

  2. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dat heb ik nou nooit, maar de damens hoeven niet meer naar het tuincentrum. oma

    ot, Zal lief voorstelen om naar een apartement te verhuizen.

    Like

  3. Jeroen schreef:

    Goeiemorgen. Dat valt ze zeker tegen ha ha. En nog iets, hoe krijgen ze het thuis?

    Like

  4. Je hebt de H.H.H. weer helemaal in een deuk gekregen.
    Schitterend!

    Like

  5. Vlinder schreef:

    Hahahaha ik heb even heerlijk zitten lachen,geweldig J@n!
    Wat de dames denken? (wat ik zélf zou denken?) Wát een stelletje ganzen! 🙂
    Fijne woensdag en lekker genieten van een warm huis want t,is bést wel fris vandaag;)
    Liefs voor jou en Joke van mij…..;)

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Er zou bij mij toch wel een lampje zijn brande als “heren” zich zo uitsloven 😉
    Fijn dat je weer een warme couche kon nemen ,feestje hé!

    Like

  7. Marianne schreef:

    Hahahaha…ik denk dat ze geen eens de tijd hadden om na te denken omdat ze zo overdonderd werden door al die attentie’s..

    Geweldig filmpje J@n, ik heb even heerlijk gelachen..

    Liefs Marianne

    Like

  8. datzalwel schreef:

    Leuke banana split!
    Groetjes.

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    ot, Die spot op de tv is wel waar, geld heeft macht. oma

    Like

  10. Billy schreef:

    ik heb onlangs zo’n filmpje gezien, met een piepjong baasje dat die vrouwen het hof maakte….

    Like

Geef een reactie

