Weliswaar weer reclame, maar voor één keertje best wel leuk.
En nee Jeroen, ik word er niet voor betaald! 😉
Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. schitterend Jan….
    Hoop dat je je morgen weer kan douchen…hihi

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Slimme kangoeroe! En een leuke reclame Jan. Ik wens je een fijne nieuwe week.

    Like

  3. datzalwel schreef:

    Ik had hem al gezien maar deze mag nog eens voorbij komen.
    Groetjes.

    Like

  4. Blog Zonder Naam schreef:

    Gevalletje van: Even Apeldoorn bellen……… eh offe Melbourne, Syndney, Canberra of where ever the hoofdkantoor van de verzekering daar ook mogge zitten…………

    Like

  5. Geronimo schreef:

    Alweer maait de boerin me het gras voor de voeten weg; wij denken qua reactie dus vaak in dezelfde richting :-). Maar het gaat hier dus om een pingoeroe met een sleutelpositie. Ik wens jou en Joke, naast een goeie morgen, zeer veel warmte toe.

    Like

  6. Leo's mening schreef:

    Zie je wel dat goede reclame helemaal niet vervelend hoeft te zijn. Kwestie van de juiste vakmensen uitkiezen om de doelen te verwezenlijken….Ik help graag daarnbij…

    Like

  7. Bettje schreef:

    Grinnik en Leo heeft ook helemaal gelijk ;-))
    hopelijk heb je weer verwarming joh! (ja lees wel mee ;-))
    liefs!

    Like

  8. Billy schreef:

    whahahaha, is weer een mooike, J@n!

    Like

  9. Mariet schreef:

    Sommige reclames kan ik dus wel waarderen 😉

    Grt en knuff Mariet.

    Like

  10. vlinder schreef:

    Ik vind hem..geweldig leuk!
    Vanavond zitten jullie er dus weer warmpjes bij en een heeeeeerlijke warme douche zal zéker welkom zijn hé.
    Liefs voor jou en Joke van mij…;)

    Like

  11. vlinder schreef:

    kan me voorstellen Jan…eerst zien,dán geloven.
    Maar ik hoop het toch écht voor jullie joh;))
    Succes!
    Liefs van mij…;)

    Like

  12. Marianne schreef:

    Dit soort reclamefilmpjes mag je vaker doen hoor J@n, is hartstikke leuk..

    Nog een fijne avond.
    Liefs Marianner

    Like

  13. Inge schreef:

    Hele leuke reclame zeg… Ik kon een glimlach niet onderdrukken…

    Like

  14. oma schreef:

    Ha Jan,

    hij is leuk gevonden, zo zijn reklames wel grappig. oma

    Like

  15. rietepietz schreef:

    Leuk toch dit soort reclame ,ze worden pas vervelend als ze tussen een programma zitten dat je wilt volgen 😉 …áls je tenminsten niet nét even naar de wc moet of een telefoontje moet plegen ,dán komt zón reclame wel van pas ….maar dan zie je hem weer niet 😉

    Like

Geef een reactie

