Hoe komt men erbij om zulke gevaarlijke stunts uit te halen? Zit er dus aan veel mensen toch een steekje los?
Doe dit alstublieft niet na! Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Nee hoor Jan, ik ben niet van plan om ook maar iets daarvan na te doen!

    Like

  2. Kicken!
    Zo wordt het leven een stuk spannender.
    Vind je het erg als ik op de bank blijf liggen?

    Like

  3. Leo's mening schreef:

    Dare devils! Zie je wat meer bij de altijd in competitie levende Amerikanen dan bij de in zesjesmentaliteit opgroeiende Nederlanders. Maar als ze dan een keer buiten de piste skieen gaat het meteen gruwelijk mis…

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Hier gaat alles goed en dan is het natuurlijk wel geweldig behalve die brandende man dat was eng. En we hebben al veel gezien om te weten hoe mis het kan gaan.
    Groetjes.

    Like

  5. Inge schreef:

    In Frankrijk willen de jongens ook nog weleens van rotsen springen de rivier in. Ik sta als moeder doodsangsten uit maar ja als zelfs hun vader mee doet dan stelt mijn weerwoord niet zoveel voor… Ze doen wel altijd voorzichtig….

    Verder zitten er wel enge dingen/stunts tussen….

    groet Inge

    Like

  6. Suske schreef:

    zie het zo, als dien neanderthaler niet uit dien boom had durven springen, wel dan zaten we er nog.
    risico’s is veel mensen eigen zeg ik maar.

    Like

  7. Marianne schreef:

    Ik begrijp niet dat sommige mensen zo met hun leven spelen, vooral die brandende man dat was toch doodeng..

    Voor morgen wens ik je een fijne zaterdag J@n.

    Liefs Marianne

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Alle lof, dat ze er zonder kleerscheuren afkomen.
    Doe het maar niet na. oma

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    Like

  9. fijnegozer schreef:

    Ach, fluitje van een cent toch.
    Zo doe ik dagelijks mijn ochtend gymnastiek.

    Like

  10. rietepietz schreef:

    Jammer dat je nou nét zegt dat ik niets na mag doen ….ik had anders vást ook van een rotsd in het water gesprongen …..( ik durf nog niet eens van de lage duikplank te duiken ) nou ja ,jij je zin ,dan doe ik het niet 😉

    Like

  11. Billy schreef:

    ze lijken me niet allemaal even gevaarlijk, maar sommige zou ik toch ook niet nadoen!

    Like

Geef een reactie

