Een man heeft een nieuwe Mercedes
gekocht en gaat op een mooie zomeravond even lekker een stuk
rijden…

Het dak eraf, de wind
glijdt door zijn haar en hij besluit eens te kijken hoe hard zijn wagen nou
eigenlijk kan.

Net als
de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft, ziet hij in zijn spiegel
2 blauwe zwaailichten…

“Met geen
mogelijkheid dat ze een Mercedes kunnen bijhouden,”denkt hij nog en trapt de
bolide nog harder op zijn staart. Pijlsnel vliegt hij over de weg : 190, 200,
230 zelfs, maar.. de politie zit nog steeds vlak achter hem.

“Waar ben ik godsnaam mee
bezig?” denkt hij en hij gaat naar de kant van de weg.


De agent
loopt naar hem toe, pakt zijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekijkt
zijn rijbewijs en auto aandachtig

Ineens
zegt hij: “Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste
die ik aan de kant zet vandaag. Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als
je me een zééééér goed (!!!) excuus kan geven, ééntje die ik ook nog nooit
eerder heb gehoord waarom je zo scheurde over de weg, dan laat ik je
gaan!”

“Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor
gegaan met een politieagent,” zegt de man, “en ik was bang dat je haar terug
wilde geven!”

Waarop de agent zegt: “Een
prettige avond nog…”

Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. hahaha….. een zeer goed excuus,
    schitterend Jan.
    voor zo meteen slaap wel.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Whaaaaaaa……slim bedacht zeg!!! 😉
    Trusten voor nu Jan.

    Like

  3. Ik lig in een DEUK ! ! !

    Als je bij mij reageer dan verschijnt je reactie wel hoor, alleen duurt het een poosje.

    Like

  4. ~Bettje~ schreef:

    Whahaha wat issie grappig Janus!
    Een fijne dag!!

    Like

  5. Jeroen schreef:

    Goeiemorge J@n en Joke.
    Een betere reden is haast niet te bedenken ha ha.

    Like

  6. vlinder schreef:

    OOOOOOO hahaha errug leuk;))
    Worden we getrakteerd op een leuke mop en het is niet eens zondag? leuk J@n;))
    Fijne donderdag met liefs voor Joke en jou J@n;)
    Houden de poezebeessie zich nog een beetje rustig?
    Of misschien béter gezegd,kunnen jullie ze met rust laten? hihi heerlijk om die beessies even te mogen vertroetelen hé…geniet er van!!

    Like

  7. vlinder schreef:

    Kan me voorstellen dat jullie ze missen.
    Vooral s,nachts in de weer? ahhhhhhh dus dat wordt weer lekker slapen nu;)
    Fijne dag en ook wij maken er weer iets leuks van…danke;)
    Had ik een leuke emoticon hier willen plakken,maar dat is niet mogelijk hier?

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dat is wel een heel sterk excuus, ik had hem ook laten gaan. oma

    Ot, Irene leest mee op onze welog, zal eens vragen aan haar of ze nog verder wil gaan met haar hobbie.

    Like

  9. Inge schreef:

    Haha das wel eens wat anders dan: sorry agent, ik had het niet door of ik had haast…

    groet, Inge

    Like

  10. rietepietz schreef:

    je zal maar een vrouwelijke agent treffen ……wat dan? whahahaha!

    Like

  11. ivette schreef:

    Ja dit is ook een achtervolging 😉 wij zijn met zen allen tesamen terug gekomen 🙂 !!!

    Like

Geef een reactie

