Nog een heel prettig weekend! Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Schattig zijn ze weer Jan. Dat plaatje van dat eendje vind ik supermooi dat je die zowel onder als boven water ziet. Ik wens je weer een fijn weekend.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. ~Bettje~ schreef:

    Ahhhh die tweede is helemaal geweldig, dat haar!!! Lief weer hoor Janus!
    Een goed (carnavals)weekend!

    Like

  3. Jeroen schreef:

    Goeiemorgen J@n en Joke.
    Het zijn weer beestachtig leuke plaatjes.
    Een vrolijke manier om aan het weekend te beginnen.

    Like

  4. vlinder schreef:

    Prachtige foto,s J@N! héél vertederend;))
    Die vogels met hun bekkie open….ahhhhhhhh;)
    Vandaag lekker kijken naar de optocht die door Weert gaat toch?
    Fijne dag met liefs van mij voor Joke en jou J@n;))

    Like

  5. Och…… wat zijn het weer leuke en schattige plaatjes,
    echt lief om te zien,
    Fijne dag verder Jan

    Like

  6. datzalwelke schreef:

    Als altijd zijn de dieren weer om op te vreten.
    Groetjes.

    Like

  7. Billy schreef:

    wat is die broccoli etende Einstein???

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    volgens mij wil je ook wel dat het voorjaar komt, gelijk heb je. oma

    Like

Geef een reactie

