Als je al wat ouder bent kan je de poppenserie op de tv misschien wel herinneren: “Dappere Dodo”, als dat hondje van mij was noemde ik het dus Dodo!
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Inderdaad….wat een Dodo Jan….hihi wel leuk
    Welterusten en morgen gezond weer op

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Grinnnnn…ja die poppenserie herinner ik me nog wel, Dappere Dodo met zijn vriendje Kees. Toepasselijke naam voor dat ‘heldhaftige’ hondje!
    Groetjes, Mar

    Like

  3. ~Bettje~ schreef:

    Whaha hij krijst als een speenvarken! En die kat kan mooi loeien ;-))
    Happy Valentine!
    Greetz

    Like

  4. datzalwelke schreef:

    Dat komt er van als je een andere taal spreekt en elkaar niet begrijpt :- ) lolligfilmpje
    Groetjes..

    Like

  5. ivette schreef:

    wat een lawaai maakt dat klein mormel 🙂 dit is nu echt blaffende honden…..

    Like

  6. vlinder schreef:

    Dit is nou een typisch gevalletje van ,grote mond,klein hartje hé;)
    hihi geweldig leuk filmpje Jan;))
    Fijne dag met liefs van mij…;)
    En nou en óf! de dooi zet goed in…van mij mag het lente worden hoor;)

    Like

  7. Billy schreef:

    oh, wat een schijter zeg!

    Die poppenserie zegt me niks, J@n. Maar kan me dus nu daar wel iets bij voorstellen… 😉

    Groetjes!

    Like

  8. Leo schreef:

    Jongens, meisjes, kijk eens aan, daar komt Dappre Dodo an, tralalalala etc. Was een leuke serie….Hondje ook….

    Like

  9. Marianne schreef:

    Hahahaha…je verwacht het helemaal niet dat hij er als een speer vandoor gaat, en krijst als een speenvarkentje..

    Echt een heldop sokken..

    Leuk filmpje J@n..

    Liefs Marianne

    Like

  10. Suske schreef:

    ik dacht ook eerst een varken te horen.
    bleek ik mij vergist te hebben.
    Gelukkig hebben ze die hond per ongeluk nog niet geslacht.
    groetjes.

    Like

  11. oma schreef:

    Ha Jan,

    Zo bang zijn onze honden niet voor de katten in huis, maar ze hebben wel ontzag voor ze. oma

    Like

  12. Jegrommeke schreef:

    Whaha, geweldig! Wat een held!

    Like

  13. rietepietz schreef:

    Whahaha , ik nog kijken of hij sokken aan had …. Ja dappere dodo herinner ik me nog wel al hadden we toen zélf nog geen TV .

    Like

Geef een reactie

