Weer gewoon wat leuke beestjes op de zaterdag
Prettig weekend. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Ahhhhhhh….wat schattig! Vooral al die kleine tijgervinkjes en blauwfazantjes, zo dicht tegen elkaar vind ik lief. Ik wens jou en Joke een fijn weekend.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. echt heel aandoenlijk en lief Jan,
    goed bedacht…
    Fijn weekend en maak er wat van,
    warme groetjes, Greetje

    Like

  3. sillymetalking schreef:

    ah, helemaal Te Cute!!
    fijn weekeind!

    Like

  4. ~Bettje~ schreef:

    Wat een superscheetjes Janus, very cuties!
    Het zonnetje schijnt hier weer heerlijk, een heul fijn weekend!

    Like

  5. ivette schreef:

    van die bovenste moet je de plooikes eens glad van strijken denk ik !

    Like

  6. vlinder schreef:

    Goedemiddag Jan en Joke;)
    Ontzettende lieve mooie vertederende plaatjes;)
    Wens ik Joke en jou een mooi en lekker warm weekeind toe met liefs vanuit een koud maar zonnig Rotjeknor;))

    Like

  7. datzalwelke schreef:

    Héél leuk zeker dat kleine poesje met die platte oortjes :-).
    Groetjes.

    Like

  8. Jeroen schreef:

    Wat een leuke plaatjes weer J@n.
    Fijn weekend!

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Onze buurman heeft de bovenste hond, eer ramp al die plooien.
    De andere zijn wel lief. oma

    Like

  10. rietepietz schreef:

    Die bovenste stelt me weer hélemaal gerust over m’n aanstormende rimpeltjes ,valt réuze mee zie ik nu 😉 Maar ze zijn zonder uitzondering schattig !

    Like

Geef een reactie

