Je hond, je trouwe vriend.
Waag jij ook wel een gokje?
Succes dan. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ik vind het zo vertederend mooi Jan…….

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Ahhhhhhhhh gossie, wat een mooi filmpje! Dat lottobriefje en het hondje kwamen zo goed terecht!!!
    Groetjes, Mar

    Like

  3. Jeroen schreef:

    Goeiesmorgens. Neuhhh, de lotto speel ik niet in mee. Weet eerlijk gezegd niet eens hoe het werkt. Maar eh…mag je op dit blog eigenlijk wel reclame maken?

    Like

  4. ~Bettje~ schreef:

    Ahhhhh wat een trouw beessie, wat lief! En dat eind ;-))
    Deze stuur ik ook gelijk door naar mijn zus ๐Ÿ˜‰
    Ja, ik zit ook bij de Lotto ๐Ÿ˜‰
    Fijn weekend Janus!

    Like

  5. i br schreef:

    dit is vertederend!

    Like

  6. datzalwelke schreef:

    Mooi dat het toch nog gord afloopt een echte tranentrekker.
    Groetjes.

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Niets menselijks is dit hondje vreemd ,gewoon jaloers op de aandacht van de baas voor de poes ๐Ÿ˜‰

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Een heel trouwe hond, maar ook een verstandige. oma

    Like

  9. vlinder schreef:

    Goedemiddag Joke en Jan,
    Wat een schitterend mooi filmpje Jan!! en ook de muziek erbij is is prachtig;)
    Vandaag genieten van een mooie blauwe hemel en een heerlijk zonnetje;)
    Liefs van mij…;)

    Like

Geef een reactie

