Oké, hier ben ik dan weer. Hopelijk heb je het goed kunnen vinden.
Nou, hier maar doorgaan of er niets gebeurd is.
Deze keer ben ik dus zonder ruzie verhuisd, maar zoals ik op mijn andere weblog al zei,
Houdt ik ‘den Bels’ wel achter de hand. Trouwens, ik heb er ook nog een bij Google
en wel: http://vergeetet.blogspot.com/ Maar heel veel zal ik daar denk ik niet meer plaatsen.
Trouwens, ook deze houdt ik in reserve.
Dit blog gaat verder zoals je het van me gewoon bent, het gaat nergens over, maar ik hoop je toch zo nu en dan met mijn invallen te amuzeren.
Dus hopelijk tot morgen maar weer.
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. joke schreef:

    Het ziet er hier heel zonnig uit ondanks de sneeuw.Een mooie foto van de koninklijke familieop visite in Weert. En een zonnig zelfportret. Suk6 hier.
    Groetjes.

    Like

  2. Jeroen schreef:

    Tja, wat moet ik zeggen? Tis natuurlijk je eigen keuze. Hopelijk bezorgt het je hier veel blogplezier en weinig ergernis. Als ik al op m’n oude weblogs kan komen, zal ik er zeker een aantal van deleten. Hooguit hou ik het cartoonblog dan nog aan. Maar eerlijk gezegd heb ik geen zin meer om alles opnieuw uit te moeten zoeken hoe het werkt. En ben ik het bloggen in het algemeen zelfs een beetje zat. Het weblog is dood, de bloggers verspreid over facebook, twitter enz. Zoals het was wordt het niet meer. En voor mij hoeft dat ook niet meer. Het was eventjes leuk. Achteraf gezien was het niet meer dan een rage. Die rage is inmiddels weer voorbij. Ik wens jou en Joke een goeie morgen.

    Like

    • J@n. schreef:

      Let wel, dit is niet ‘weblog.nl’! En mijn oude weblogs deleten? Ach, waarom zou ik?
      Dat uitzoeken valt best wel mee, want bij al die weblogs komt het ongeveer op hetzelfde neer. Zo gezwellig als het was bij ‘webstreepjelog’ komt idd niet meer terug, maar we hebben er wel leuke vriendschappen aan overgehouden en jij zeker!
      Jou en Rafael wens ik ook een hele goeie morgen en nog een beter vervolg!;-))

      Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Hallo J@n,
    Ik heb je gevonden hoor!
    Ik zie dat de BZN er ookbij staat in het koppelingenblok. Fijn!
    Ik zou graag wat langer willen reageren, maar ik heb weinig tijd…. eten koken, moet ook gebeuren.
    Groetjes van de boerin

    Like

  4. fairytalegirl schreef:

    Hey! Ik heb je gevonden, geen schrik!
    En het ziet er hier eigenlijk echt wel leuk uit.
    Heb ook al een paar keer gedacht om een wordpressje aan te maken..

    Grtjs

    Like

  5. ~Bettje~ schreef:

    Het ziet er prima uit Janus, en tsja daar zegt Jeroen wat…maar veel plezier hier hoor! Ik kijk toch wel af en toe, ook al reageer ik niet altijd 😉 Fijn weekend!

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Welkom op je nieuwe stekkie J@n , gelukkig hebben tóch veel exweb-loggers weer ergens een onderkomen gevonden en volgens mij trekt de animo weer een beetje aan om te bloggen .In tegenstelling tot wat Jeroen denkt geloof ik dat het bloggen zeker nog wel een toekomst heeft .
    Maar de tijd met de chat van Jeroen is natuurlijk heel bijzonder geweest en dié komt niet meer terug ,dat is waar .
    Gelukkig heeft Jeroen nu een mooie vlinder “gevangen ” en het is logisch dat het loggen nu wat minder “een dagtaak” kan zijn maar we zijn ondanks het weblogdebacle toch een leuke hechte blogkring gebleven met mensen die elkaar een warm hart toedragen !

    Like

    • J@n. schreef:

      Dat gehannus van webstreepjelog heeft veel bloggers weggejaagd, maar zoals je zelf laat zien kunnen ze best wel weer terugkomen, want dat ombouwen op wordpress is echt niet zo moeilijk als het lijkt en het is toch in zekere zin een verslaving.

      Like

  7. goede avond bloggenootje,
    jaaa…. ik heb je gevonden, ziet er leuk uit.
    ’t is prima hier bij WordPress.
    Mijn Weblogblog ben ik aan het herinrichten,
    werkt tot nu toe precies zoals WordPress.
    Wens je een mooi, droog en zonnig weekend toe,
    warme groetjes,
    Greetje

    Like

  8. Leo schreef:

    Goed je hier alsnog te treffen J@n, en dat het reageren nu weer ouderwets vlot gaat, maak er maar een mooie ontmoetingsplek van…..

    Like

  9. vlinder schreef:

    Wauw! kom ik hier meteen in een mooi fris natuurschoon weblog terecht;)
    Ziet er écht heel mooi uit Jan!
    Zélfs het koningshuis is alom vertegenwoordigt zie ik? hihi leuk joh!
    En jou vergeten doe ik zéker niet hoor en ik blijf je natuurlijk volgen,wáár je ook heen gaat;) vrienden voor het leven hoor Jan!;))
    Wél jammer dat je hier (nog niet) geen plaatjes kunt plaatsen want dat maakte voor mij het bloggen JUIST leuk.Ben vaker m,n tijd kwijt aan leuke plaatjes zoeken dan aan de reactie zelf haha want ik heb daar altijd veel lol in;)
    Wat @Jeroen zegt,ben ik het mee eens…wat weblog eerst was..is niet meer en dat gaat ook niet meer komen,hoeft van mij ook niet meer want er ging bést veel tijd in zitten en aangezien er nog een leven náást webloggen bestaat vind ook ik het wel prima zo.
    Lief overigens van @Rietz,dankje Rietz! Die vlinder en die fijnegozer zijn zéér gelukkig met elkaar;))

    Jan….ik wens je hier veel plezier en dat gaat je vást weer lukken,nét als dat ik weer veel plezier aan je logjes ga beleven.

    Veel liefs van mij voor jou en Joke….;))

    Like

  10. oma schreef:

    Ha Jan,

    Hopelijk heb je hier net zoveel plezier aan als ik.
    Wordpress bevalt me prima.
    Zal je bij de favo’s zetten

    Like

  11. Tham schreef:

    Zo Jan.. wist ik veel waar je zat 🙂 Maar ik ben er dus ook nog en lees gewoon weer trouw mee. Al hou ik dan niet van plaatjes.. jullie horen allemaal toch een beetje tot mijn leventje 😉
    Wat Jeroen zegt over bloggen, geldt voor mij ook.
    Vlinder en Jeroen hebben elkaar door webloggen gevonden. vriendschappen zijn ontstaan(Mede door Jeroen vaak) en dat is al heel mooi!

    Like

    • J@n. schreef:

      Houd jij niet van plaatjes? Wist ik helemaal niet!
      Je bent hier desondanks toch van harte welkom hoor!
      Ik voel het ook nog altijd als een vriendenclubje en dat is idd vooral door Jeroen.

      Like

      • Tham schreef:

        Plaatjes zijn ook meer voor mannen leuker omdat zij meer visueel zijn ingesteld dan vrouwen.. Wij vrouwen kijken doorgaans net iets dieper 😉 *lol*

        Like

Geef een reactie

