Nog een kleine test, maar met hulp van rietepietz is het geloof ik wel gelukt.
Danke rietz.
Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. joke schreef:

    Mooi karretje!
    Groetjes.

    Like

  2. rietepietz schreef:

    Nou je bent behóórlijk aan het sleutelen geweest J@n ,
    We zijn gewoon meestal te bang om “ergens aan te komen” ,tot m’n grote verbazing heb ik dat de laatste tijd een beetje van me afgeschud.
    Het is ook wel zo dat je niet meer zo makkelijk een zooitje van je site maakt als vroeger ,én veel dingen zijn makkelijker geworden .
    Gelukkig kunnen we elkaar meestal wel helpen als er even iets niet helemaal duidelijk is .
    Je hebt trouwens een mooi karrtetje …nou ja zeg maar kar 😉 Lijkt me comfortabel als je wat grotere afstanden rijdt !

    Like

Geef een reactie

