Een huurder uit Nieuw-Bergen moet een dwangsom betalen van 10.000 euro, omdat hij de rommel in zijn tuin niet wil opruimen. Dat heeft de kantonrechter bepaald. De Nieuw-Bergenaar was herhaaldelijk gewaarschuwd om zijn tuin op orde te brengen, maar had er ‘lak aan.’ De boete moet betaald worden aan woningstichting Destion. ‘Het was geen vuilopslag, maar hij weigerde pertinent de tuin op te ruimen’, vertelt directeur Wilber Pothoff aan het Limburgs Dagblad. De woningstichting staat erom bekend een streng tuinbeleid te voeren. ‘Het komt veel voor dat buren last hebben van een huurder die er een potje van maakt. We hebben nu al 40 huurders gewaarschuwd. Die losten het allemaal op. Alleen deze meneer had er lak aan’, aldus directeur Wilbert Pothoff. De man weigert inmiddels ook huur te betalen en zal binnenkort ontruimd worden. ‘Maar dat neemt niet weg dat hij de dwangsom zal moeten betalen’, aldus de directeur.
Die stichting weet wel van aanpakken vind ik. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. rietepietz schreef:

    Kijk zó pak je rommelmakers aan die niet willen luisteren ,wie niet horen wil moet maar voelen 😉
    Ik ben benieuwd of het feit dat je hieronder een filmpje hebt geplaatst betekend dat je overweegt hier verder te gaan bloggen .Als ik eerlijk ben is deze site véél mooier dan de Belg ,maar ja , het gáát natuurlijk om wat je erop zet !
    Wat me opvalt is wel dat wordpress zelfs in de gratis versie géén reclame heeft …een verádeming maar ja , dat zal wel kwestie van tijd zijn !

    Like

    • J@n. schreef:

      Eerlijk gezegd weet ik het nog niet of ik hier mijn stekje op ga zetten Riet.
      Erg vervelend is wel dat de hele ‘handleiding’ in het Engels is en daar ben ik niet zo’n kei in.

      Like

      • rietepietz schreef:

        Klopt , ik krijg al popijn van lezen op een beeldscherm en als het dan óók nog in het Engels is ….. ! Maar tot nu toe heb ik wel vrij makkelijk kunnen vinden wat ik nodig heb , ik klik maar zo hier en daar iets aan en zie wel wat er gebeurt ,meestal wijst het zich dan vanzelf wel .
        Dan link ik je voorlopig nog maar op de belg en klik ik je hier maar aan op volgen ,dan zie ik wel als er iets verandert . Ik begin m’n draai te vinden mis wel de mogelijkheid om tekst om foto’s heen te laten lopen maar vind toch óók wel veel voordelen ,bijv aut tekst opslag zodat je niet je héle blog kwijt bent als er iets fout gaat onder het schrijven .Geen reclame is natuurlijk óók een grote pre ! Maar ik wil je niet beinvloeden want de hoofdzaak is dát je logt en niet wáár je logt .Maar ik vroeg het me af omdat je steeds vanuit déze site reageert 😉

        Like

  2. oma schreef:

    Ha Jan,

    Vorstelijk bedrag, daar kunnen heel wat mannetjes voor komen. oma

    Like

  3. joke schreef:

    Voor die prijs was ik nog gekomen. Wel met reiskosten vergoeding éé!
    Groetjes.

    Like

Geef een reactie

