Dat is er weer een van de serie.
Het blijft voor mij grote klasse.
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple zegt:

    Ja hij is weer geweldig! Simons Cat is toch wel een van mijn favorieten! Al die filmpjes zijn zo knap getekend, en zó herkenbaar!
    Groetjes, Mar

  2. Hahaha enig! Wat zijn die filmpjes toch leuk :D

  3. Ik kon em nog niet Gewelidig hahaha, och en wat zielig de kleine gaat ermee vandoor hihihih ;-)

  4. Prachtig Jan, knap gemaakt,
    fijne dag verder

  5. rietepietz zegt:

    Ik ben altijd vol bewondering over het tekenwerk ,en dan nog humor als toegift ,kortom ,ik snap helemaal dat je er gek op bent ;-)

Geef een reactie

